Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Kimerítő hétvége

2011.01.31. 13:26 - Zserbofan

A hétvégém elég kimerítőre sikerült. Mivel Gazdiék sokkal többet voltak itthon, mint az elmúlt napokban, így sokkal többet játszottak velem, a legnagyobb megelégedésemre. Hiszen ha már ittvagyok, akkor igenis foglalkozzanak velem.

Sajnos még mindig nem tudom elviselni ha nem velem foglalkoznak, illetve ha nem én vagyok a középpontban, így ezeken a napokon is volt sértődött vakkantás, és hisztivel teli nyüszítés.

Szombaton Gazdiék elmentek bevásárolni, de ügyesen akkor léptek le, miután én elszunyókáltam. Arra ébredtem meg, ahogy rámcsukták az ajtót, de ekkor már minden nyüszítésem hiábavalónak bizonyult, mert több perc elteltével sem jöttek vissza.... Csak hosszú órák múlva, mikor is sok-sok szatyorral megpakolva tértek haza, s azok roskadoztak a sok-sok jószagú, és ismeretlen illatú dolgoktól.

Biztos észrevették, hogy megorroltam rájuk, mert kaptam két új gumirágcsát. amit birtokba is vettem. Ezeknek nagyon örültem, és a játék közben gyorsan ment az idő.

A délután folyamán átestem egy kis szemtisztításon, illetve én azt hittem, közben csak a szemem környékén lévő területet tisztították meg valami kencés vattával. Mivel azt hittem hogy a szememet akarják Gazdiék megtámadni, ellenkeztem ahogy csak tudtam, és mindkettejük ereje, és furfangja kellett ahhoz, hogy sikeresen el tudják végezni rajtam a beavatkozást.

Annak ellenére hogy nap közben nem tudtam annyit szunyókálni, mint amennyit szerettem volna,

 

 

 de ennek ellenére csak felkeltem éjjel fél kettőkor! Hát mit mondjak, Gazdiék nem siettek ki az ágyból. Csak miután megint bevackoltam magam az ágyalá, keltek fel, de itatás, és kevés játék után máris az ágyamban találtam magam.

Vasárnap elég csendesen telt, Gazdiék ebédet főztek, de valami oknál fogva én nem kaptam belőle. Nem értem miért olyan irigyek, hogy nem adnak. Én bezzeg többször is hagyok pár falat kutyakaját nekik!!

A Vasárnap éjjel elég csendes volt, mert addigra teljesen kimerülve átaludtam megint az egész éjszakát, és csak reggel 4 után ébredtem fel.

 

Ja, és két jó hír:

- Már több alkalommal is sikerült oda végeznem a dolgomat ahova a gazdik szeretnék!!

- Még mindig harapok néha, de ha rámszólnak, akkor már szinte mindig abbahagyom!

Lehet hogy kezdem érteni, mit akarnak??

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr392627719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása