Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Zserbo Update!

2011.04.04. 08:15 - Zserbofan

Egy kis frissítő infó, mivel mostanában nem írok olyan sokat. Ennek oka, hogy sokat vagyok kinnt a szabadban, amikor csak tehetem, elviszem Gazdiékat sétálni. Persze még mindig én megyek elől, szinte húzom őket, mert szegénykéim nem tudják merre kell menni.

 

Minden alkalommal rendesen pisilek kinnt a szabadban, ahogy kell, igaz ennek ellenére otthon is, de mindegy.

 

És végül íme néhány új portré rólam:

 

 

Végül egy link ahol a legszebb képek megtekinthetőek nyagyban is:

www.flickr.com/photos/vbecz/sets/72157625910811948/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr52797884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsulil 2011.04.04. 10:04:39

Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét, és szinte hihetetlen, hogy már ilyen nagy, hogy repül az idő :)) További szép éveket a kis huncuttal!


süti beállítások módosítása