Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Éjjelek és nappalok

2011.01.26. 08:00 - Zserbofan

Tegnap éjjel nem aludtam a legjobban, ellenben gazdijaim annyira jól aludtam ,hogy éjjel 1-kor akármennyire hisztiztem, nem keltek fel a kuckójukból, hanem aludtak tovább. Egy idő után én is meguntam, hogy nem játszottak velem, úgyhogy ittam kicsit, pisiltem és kakiltam, ahogy mindig, és elmentem aludni.

Úgy látszik ezzel próbálják tudatosítani bennem, hogy éjjel nekem is aludni kell, nincs mese..

 

Tegnap elég jókat játszottunk gazdival, és közelebbről is megkóstóltam az egyik széket is:

 

 

 

Mivel sok alvásra is szükségem van, így délutánonként szunyálok is:

 

 Sajnos gazdijaim két problémával is küzdenek:

- nem tudnak rávenni hogy egy helyre pisiljek és kakiljak, hanem sajna random üzemmódban végzem a dolgom, ami a helyet illeti.

- Néha annyira belemelegedek a játékba, hogy mikor a játékok helyett a gazdikkal játszom, erősen megharapom őket. Elkapják a grabancom, és felvonyítanak, de sajnos nem mindíg veszem ezeket észre. Olyan is volt hogy annyira megsértődtem a gazdik ,hogy nem játszottak velem tovább :-S

Ha valaki tud ezekre jó megoldást, szóljon :-D Nekik :-D

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr832614140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Justagirl 2011.01.27. 18:56:26

Kedves Zserbó!

Mondd meg a gazdáidnak, hogy olyankor a vonyítás mit se segít, az én kutyám se vette észre az üzenetet. Sokkal jobb ilyenkor elkapni a kis grabancodat, jó erőteljesen rádszólni és abbahagyni a játékot.

Hidd el, hamar össze fogod kapcsolni, hogy ha harapsz, nem játszanak veled :)

Egy 7 hónapos kutyus alapos nevelése után mondom ezt.

Illetve mondd meg nekik, hogy a Csodálatos Kutyadoki összes része KÖTELEZŐ :)

tika 2011.01.30. 08:25:56

Tündéri a kutyus, jooóó a blogod. Végigéltem u.ezt, türelem. Hamar megfogja tanulni hova kell pisilni, kakilni. Probáldd egyidőben kivinni, és nagyon dicsérni ha eredmény van.

Imurai 2011.01.30. 13:52:17

Kellett nekem regelni ezen a bloghu-n. Kapom a hírlevelet az efféle tartalmas posztokról/blogokról.

Na mindegy, egy tippet azért adnék. Ez egy kölyökkutya blogja, yes? Akkor bakker ne írj bele olyanokat, hogy "szartam". Totál elveszi a hangulatot, és ráadásul az idetévdő gyerekek ("jajjdecukiiiii, blogot ír a kiskutyaaaa!!!") lelki és verbális fjlődésének se texsz a legjobbat. Komolyan, inkább ilyet adnék a gyerek kezébe, nem pl a cset.hu-t, ha nem lennél vulgár. Kár...

Zserbofan 2011.01.31. 13:05:12

Köszi Imurai! Fent említett nyelvtani szituáció korrigálva! Köszönöm, hogy ezektől eltekintve a fiatalabb népcsoportnak is szívesen ajánlanád! Annak ellenére, hogy ez elsősorban felnőtteknek, esetleg hasonló helyzetben lévő kezdő gazdiknak készült, főként szórakoztatásra, esetleg ötletelésre...

Amennyiben még van érdemi kritikád, szívesen várom!

Üdv: Zserbofan

cavibaba 2011.04.01. 13:38:32

Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétáljatok, ne hízlaljátok el, mert ez a fajta hajlamos a "zabálásra". Ha sok szeretetet kap, amiben Nálatok úgy látom nincs hiány, ezerszeresen visszaadja. Tündéri édes baba, sok sikert hozzá.


süti beállítások módosítása