Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Szabadlábon, de rövid pórázon

2011.02.20. 19:42 - Zserbofan

Íme eljött az idő, hogy publikáljam első sétáimról készült lesifotókat. Bár még nem igazán kellene kinnt mászkálnom, mivel nem kaptam meg minden oltást, de jó lenne végre rászoknom a szobatisztaságra, ezért Gazdiék úgy döntöttek, egye fene, járkálhatok egy keveset a ház körül, bár kizárólag szülői felügyelettel.

 

Mivel már nem annyira parázok be a zajoktól, így támogattam ezt a kezdeményezést. De Srácok! Hogy a földön mennyi szag van!! Én nem is hittem volna.... Az orrom átkapcsolt porszívó-földtúró üzemmódba, és úgy ment, mintha sohasem akarnám abbahagyni. Megszagoltam én mindent: füvet, ágat, autót, kavicsot, és még annál is több embert, de valahogy az istenért nem akartam sem pisilni, sem kakilni odakinnt.

 

 

Igazából én sem tudom miért. Lehet hogy nem találom a helyem, vagy mert túl hideg volt odakint, és egy idő után úgy átfagytam, hogy semmihez nem volt kedvem, nemhogy könnyíteni magamon.

 

De Gazdiék akaratosak voltak, és mivel mindenáron azt szeretnék, ha kinnt végezném el a dolgom, így gondolták, hogy felruháznak, egy kis extra védelemmel a siker érdekében:

 

 

 De még ennek ellenére sem jártak sikerrel, s csupán csak azt érték el , hogy borzalmasan lemerültem, s így végül Gazdival alukáltam egy jót (mivel Ő is kidőlt):

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr512675406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása