Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Egyperces sztorik

2011.03.11. 10:15 - Zserbofan

Néhány szösszenet azelmúlt napok terméséből:

 

Szerda reggel Gazdiék készülődtek, hogy elinduljanak dolgozni, s Vitya-gazdi aznap vitte volna magával a sporttáskát is, amit sajnos csak az előszoba padlójára tudta letenni, amit én azonnal be is támadtam :

 

 

 

Még akkor sem zavartattam magam, mikor már lóbálták a táskát, sajnos emiatt mozdultak be a képek is :-S

 

 

Tegnap este eljött a vacsora ideje,  és mielőtt megkaptam volna az esti kaját, az alábbi rövid párbeszéd zajlott le:

Vitya: - No amíg ez a kis Pokolfajzat eszik, majd összepakolok gyorsan!

Jucus: - HAHAHAHA!.. Amíg eszik, annyit sem tudsz kimondani, hogy: Kvidics!

És mivel nagyon éhes is voltam, és újabban habzsolok is, így Jucus-gazdinak lett igaza, mert mire Vitya bármit is mondott volna, már jöttem is vissza a nappaliba! :-D

 

 

És amit reggel kifelejtettem:

Gazdiék csináltattak velem kutya IQ tesztet, mivel az most menő :-D

Egy másik kutyás blogról, ami itt elérhető:  http://kutyajo.blog.hu/2007/11/14/milyen_okos_a_kutyad

 És az alábbi eredménnyel végeztem:

1. feladat:  1 pont

2. feladat:  3 pont

3. feladat:  5 pont

4. feladat:  4 pont

5. feladat:  5 pont

6. feladat:  5 pont

7. feladat:  5 pont

8. feladat:  5 pont

 Összesen: 33 pont, ami  azt jelenti hogy fiatal korom, és makacsságom ellenére egy igen okos kutyus vagyok :-D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr432730245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása