Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Doktorbácsinál

2011.01.24. 18:16 - Zserbofan

Ma gazdiék úgy döntöttek, hogy jobb lesz ha valamiért elvisznek engem dokihoz. Délelőtt tök jól elvoltam Vitya-gazdival, hol aludtunk, hol játszottunk. Ez a hülye IT kocka beállított webkamerát, hogy a barátai és mások tudjanak kukkolni a neten!! :-D

A sok perverz...... De végül is csináltuk nekik a műsort rendesen, ahogy a kommentekből láttam :-D

Délután, miután Jucus-gazdi megjött a munkából, összecsomagoltak a csíkos kis plédembe - úgy néztem ki, mint egy igazi hot dog - és a plüss hódom kíséretében elvittek a dokihoz.

A doktorbácsim most kezdett el rendelni Palotán, és elég profi és kedves volt velem. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy azért bepánikoltam a betegváróban, mert bennt épp egy bulldog volt, és durva morgós hangok szűrődtek ki.

Először is milyen állat lehet bennt?? És mégis mit csinálhatnak ott bennt vele ami miatt ilyen hangokat ad ki, te úr isten!!! ?

 

De a doki kedves és jószagú volt, és elég profi..... Mert sajnos ellátta gazdijaimat nevelési tanácsokkal, és egyéb infókkal, így valószínűleg következetesebbek lesznek velem, és inentől nem lesz ölbenalvás, meg harapdálás :-S

Például már elkapják a grabancomat, ha éppen harapdálni támad kedvem, és most például nekem kellett bemennem a helyemre, minekutána fél órai szenvedés és hiszti után sem tudtam felmenni a Jucus-gazdi ölébe... :-S

most éppen horkolva alszom....

 

Többet holnap...

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr132610418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása