Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Az első éjszaka

2011.01.23. 08:25 - Zserbofan

Az első éjszakám Gazdiéknál elég érdekesre, hosszúra sikerült. Kezdődött azzal, hogy este végre volt étvágyam, így befaltam az esti kajaadagom. Még szoknom kell, mert más az íze mint amit megszoktam, de ha éhes vagyok, meg fogom enni. Ittam is jó sokat, mivel a nap folyamán nem volt kedvem vizet lefetyelni.

 

Este fél kilenc körül fektettek le a gazdiék az ágyikómba. Igaz én jobban szeretek az ölükben elaludni, mert úgy szebbek az álmok, de Ők meg agyafurtak, mert amint elszundítottam, felvesznek, és betesznek a fekhelyemre. Ilyenkor már nem nyavajgok, hanem csak aludni szeretnék, így rájuk hagyom.

Tíz óra után ébredtem fel, és naaaagyon sötét volt... Mivel a hólyagom még csak akkora mint egy szem lóbab, így rögtön ürítettem egyet..... a nappali padlójára.... :-D Megértem hogy a Gazdik nem oda szeretnék hogy pisiljek, de még egyenlőre nem tudok rájönni, hogy mit szeretnének, hova csináljak.. :-S

Pisilés után jött egy kis kakilás, ezt a konyhapadlón végeztem el. Ne kérdezzétek, hogy miért, egyszerűen ott esik jól! Már harmadszor, mióta ittvagyok... Bár egyszer éjjel kettőkor a háloszobai szőnyegre is csináltam egy kis csomagot, nem direkt, csak úgy jött össze :-D

Végül is éjjel is ugyanazt csináltam, mint nappal. Egy óra játék, utána két-három óra alvás, ahogy éppen esik.

 

És az éjszaka folyamán egy érdekes felfedezést tettem. a legeslegjobb játékok nem a kis sípolós gumikütyük, hanem a wc-papír guriga!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr22606325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása