Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Harmadik Típusú találkozások - II. Rész

2011.06.01. 09:58 - Zserbofan

Sziasztok!

Rég nem írtam nektek, szánom-bánom is a dolgoz, de egyrészt el voltam foglalva a szobatisztaságra való törekvéseimmel, valamint rámtört ez a tavaszi fáradtság, így nem volt sok kedvem még írni sem.

Viszont amit mindenképp meg kell veletek osztanom, az az első találkozásom az úgynevezett "Macska" kategóriába sorolt lénnyel.

Ma reggeli sétánk alkalmával a szokásos körünket jártuk, ám mivel az út feléig nem volt kedvem kakilni, Gazdi úgy döntött, hogy jobban beenged a házak közötti füves területekre, hátha a zöld látványa elősegíti, hogy megjöjjön nekem az "ihlet".

Nos az nem jött, viszont a második ház között furcsa, eddig ismeretlen állat szagára lettem figyelmes... Nem láttam, csak éreztem a szagát, jelenlétét, így egyből a szag forrását keresve indultam felfedező útra a zöldben. Pár méter után Gazdim már észrevette ezt az állatot - jó neki, sokkal magasabb, mint én, úgy nem nehéz - és felhívta figyelmem, hogy "arra van, ott".

Nem sokat kellett keresnem, hamar megláttam, és szemkontaktust létesítettem az eddig ismeretlen lénnyel. Nem reagált a szemkontaktussal végrehajtott kapcsolat-teremtésemre, csak feküdt a fűben. Voltatok már úgy egy teljesen ismeretlen emberrel, mikor előszőr meglátjátok, hogy úgy érzitek, már ismeritek valahonnan?? És úgy hogy már előre tudjátok, hogy nem lesztek örök barátok??

Nos, én pontosan így voltam ezzel a "macskával". Nem találkoztunk még, nem is ismertem, de éreztem a zsigereimben, hogy nem leszünk jóbarátok, sőt, inkább egy ellenséges kapcsolat felé haladunk, ami minden pillanatban csak erősödik. Elindultam hát, kicsit óvatosan, hogy közelebbről is megnézzem magamnak.

Ekkor jött az első reakció, egy vicsorítással egybekötött fújtatás, egy "feláll a hátamon a szőr" jelenség kíséretében. Hátra is hőköltem, mert nem vártam ilyen reakciót, de hamar viszonoztam egy kicsit bátortalan, de annál mérgesebb morgással. Nem hatotta meg az idegen lényt, de mivel nem tudtam felmérni teljesen az erőviszonyokat, így nem vállalkoztam egy közelharcra. Gazdim erre kicsit odatoppantott a macskának, aki megugrott, és az arcvonalat egyből egy lépéssel hátrébb tette!

Ezután kb a következő párbeszég hangzott el Gazdi és köztem:

Zs: - Ejha, mondom!! Így megy ez? Akkor te most velem vagy Gazdi!

V: - No? Megnézzük magunknak? Gyere szépen...

Zs: - Na menjünk és kapjuk el, de azért jobb ha te mész előre!

V: - Gyere, menjünk utána! (ekkor a macska eliramodott, és 3-4 méterrel arréb állt csak meg, mi meg utána..)

ZS: - Na gyere , te macska! Nomivan? most már nem akkor a szád? Gyere csak, haverommal elintézünk, most legyél olyan kemény!

V: - Nna gyere, menjünk.... mert még jól megcibál téged! Megmutattad neki :-D

Zs: - Engedj! Ne húzz már el! Menjünk már vissza, kapjuk el!

 

Sajnos nem mentünk vissza, de még egy házzal arréb is vissza-vissza fordultam, hátha előbukkan a ház oldalánál, de nem volt mersze!

 

Szóvel így összességében elégedett voltam ma reggeli tevékenységemmel!! Remélem ti is így vélekedtek róla!

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr772948017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása