Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Látogatók

2011.03.15. 11:05 - Zserbofan

Hogy minél jobban szocializálódjak, Gazdiék eldöntötték, hogy hívhatok vendégeket. Ennek örömére két közönségtalálkozót is tartottam itthon.

Az egyiket múlt hét csütörtökön, amikor is eljöttek Gazdiék barátai, Andicica és Ruficica. Mit mondjak mindkettőjük elég szimpatikus volt az első pillanattól, amit heves csóválással, és sok-sok nyalogatással fejeztem ki - bár mindenkit így fogadok :-D

Nos Cicáék elég jól elvoltak velem, és viszont. Jó sokat játszottunk, közösen cibáltuk a hódomat, Rufi szinte alig akarta odaadni, így kemény harcok árán tudtam csak magamnak megszerezni. Jól meg lettem dögönyözve, ahogy egy ilyen közönségtalálkozón kell :-D

 

A másik találkozó Szombaton volt, amikor is Gazdiék rokonai jöttek el, Laci és Orsi. Ők már kicsit visszafogottabbak voltak, nem játszottak velem annyit, kivétel, hogy Lacinak sikerült az öléből jól leejtenie. Szerencse, hogy kemény kutyus vagyok, mint a Gazdiék, így nem lett semmi bajom. Hiába... gyúrós családba születni, tudni kell :-D

 

További közönségtalálkozók hamarosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr42740990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása