Egy spaniel mindennapjai

Hello! Zserbo vagyok, egy Cavalier King Charles Spaniel! Ebben a blogban rolam olvashattok torteneteket mindennapjaimrol, fenykepekkel, es nehol videokkal.... remelem jol szorakoztok..

Friss topikok

  • Zsulil: Igazán jó látni, milyen gyorsan nő! Én is figyelemmel követem az első bejegyzések óta a kis életét... (2011.04.04. 10:04) Zserbo Update!
  • cavibaba: Pár hete nézegetem ezt a gyönyörűséget. Nekem is volt valamikor cavim, ő kislány volt. Sokat sétál... (2011.04.01. 13:38) Éjjelek és nappalok
  • Manka82: nagyon cuki :) (2011.02.23. 10:00) Elmerengő
  • Manka82: :) cukkerbogyesz! (2011.02.21. 11:44) Szabadlábon, de rövid pórázon
  • uzo: gratulálok a kutyás bejegyzésekhez mi már ezeket átéltük üdv a kutyának és a gazdiknak (2011.01.30. 10:42) Első nap egyedül

Összefoglaló

2011.02.05. 09:56 - Zserbofan

Tudon, az elmúlt pár napban nem volt semmi posztolás a blogon. Nem azért mert nem történt semmi, hanem mert kitöröltem a cache-t a gépből és így Gazdi nem tudot belépni. Sajnos beletelt pár napba, mire az Inda helpdeskkel sikerült végre zöldágra vergődni, de hála nekik ma ismét van hozzáférésem!

Szóval inen is üzenem nekik, hogy: Vafffff! :-D

Apróbb változások álltak be a mindennapokban. Mivel már írtam, hogy Gazdiék nem nagyon akarnak velem játszani éjjel, és be kell vackolnom magam az ágyuk alá, hogy egy kis játékra invitáljam őket, így arra az elhatározásra jutottak, hogy jobb lesz ha éjjelre becsukják a hálószoba ajtót ! :-S

Így persze kizártak engem és akármennyire is hisztiztem éjjel, nem jöttek ki, így kénytelen voltam visszafeküdni , és aludni reggelig.

Persze ezt a hozzáállást azért énsem hagyhattam szó, illetve valamilyen megtorlás nélkül, így két reggel is, az egész éjszakán át visszatartott pisit a padlószőnyeg közepére csurgattam ki. Nagyon nem örültek, de azt hiszem megértették az üzenetet.

 

Reggel már nagyjából kezd beállni a biológiai órám, mert időben kelek a gazdiékkal - a legtöbbször,  és pár napja 10g-mal több kaját is megeszem mind egy szemig!

 

Ja, és szépen növök, és gyarapodok is, mert 5-7 nap alatt kb 300g-ot növekedett testsúlyom, így most 1,9kg vagyok.

 Tegnap és ma menetrendszerint 14 óra körül "bukiztam" egy kicsit.... Én magam sem tudtam mire vélni, mert nem éreztem magam rosszul sem előtte, sem pedig utána. Gazdiék viszont nagyon is megijedtek. Tegnap megkérdezték a Csodálatos Palotai Kutyadokit, aki szerint "egy hányás, nem hányás a kiskutyáknál". Hát én nem tudom mikor "bukizott a dokibá' utoljára, de nem valami épületes élmény, még így kölyökkorban sem. Ma pedig megismétlődött... Mit mondjak, gazdiék most lesnek nagyon, hogy jól vagyok-e. Délutáni etetéskor remélem lesz étvágyam rendesen!

Kedden megyünk megint doktorbácsihoz, róla bővebben később!!

A bejegyzés trackback címe:

https://zserbo-a-spaniel.blog.hu/api/trackback/id/tr162640053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása